Quan puc fer una reserva?
PISTES CNM >
- SOCIS, poden reservar a les pistes amb 7 dies d’antelació i les franges horàries es van obrint a mida que arriba la hora de la franja
- NO SOCIS, poden reservar amb 5 dies d’antelació i les franges horàries es van obrint a mida que arriba la hora de la franja
PISTES LET’S PADEL >
- SOCIS i NO SOCIS, poden reservar a les pistes amb 7 dies d’antelació i les franges horàries es van obrint a mida que arriba la hora de la franja
Fins a quan puc cancel·lar una reserva?
SOCIS i NO SOCIS poden cancel·lar una pista fins a 24 hores abans sense cost sempre i quan hagin pagat amb bono montjuic. En cas d’haver pagat amb targeta o bono playtomic, s’aplica una comissió (playtomic) de 0,25 a partir de un hora d’haver fet la reserva.
A partir de 24 hores abans de la reserva no es podrà fe cap cancel·lació. En cas de poder justificar la raó de la cancel·lació es podrà fer trucant a les oficines, i enviant un justificant.
Per mantindre l’equilibri i la rendibilitat de les pistes es prega procurar no cancel·lar les reserves habitualment just 24 hores abans donat que això es un perjudici per la resta de possibles jugadors. En cas de convertir-se en una pràctica massiva, el club es reserva el dret de canviar el temps mínim de cancel·lació per evitar perdre possibilitats d’us.
Que passa amb la meva reserva en cas de pluja?
En cas de pluja el club valorarà l’estat de les pistes segons el seu criteri i cancel·larà les reserves fetes amb el retornament dels diners al mètode de pagament amb el que es va fer la reserva. En cas de ploure durant el joc, si s’abandona la pista amb mes del 50 % del temps del joc esgotat, no es retornaran els diners.
Com puc sortir o fer un canvi a un partit públic de Playtomic?
Contactant amb les oficines per telèfon o mitjançant el xat de WhatsApp del grup oficial de PADEL, pots unir-te a través d’aquest enllaç > https://chat.whatsapp.com/I2M7McBdEBx1KGGEsuAoz9
Com funciona el pagament de les reserves?
Tots els socis tenim aplicat pagament dividit. Es a dir no poden reservar una pista i pagar-la tota. En cas de que faltin jugadors o estiguin i no hagin pagat al cap de dues hores del final de la reserva es carregarà sobre el medi de pagament per defecte el cost de la resta de l’import de la reserva a preu de públic en cas de no ser soci o que alguna plaça estigui buida. En cas de ser un soci que no hagi fet el seu pagament se li carregarà al creador de la reserva l’import corresponent de la plaça de soci no pagada.
A qui m’haig de dirigir si tinc una incidència amb una reserva?
En cas d’incidències contacta amb al telèfon de les oficines xat de WhatsApp del grup oficial de PADEL, pots unir-te a través d’aquest enllaç > https://chat.whatsapp.com/I2M7McBdEBx1KGGEsuAoz9
Si he fet una reserva i no puc jugar, com puc sortir del partit?
Actualment la app no permet sortir d’un partit si has fet una reserva, esta en estudi; en aquest cas, s’haurà de cancel·lar la pista i un dels altres 3 jugadors haurà de fer la reserva i incloure als altres.
Puc fer una reserva si no tinc la app Playtomic?
Si, si no tens la app, podràs fer una reserva presencialment al club pagant amb targeta les oficines, pero et recomanem que et registris i ho facis per la aplicació perque es mes ágil en tots els sentits.