Com puc llogar espais esportius?
Es fa saber als usuaris/es de les pistes de tennis i pàdel, que l’empleat al càrrec, està autoritzat a canviar les reserves que cregui convenients, tant les realitzades presencialment, com per telèfon o web.
Conexió amb les dades del Club
Tant si ets Soci com si no ho ets, disposes de la possibilitat de llogar pistes i espais esportius al Club de Natació Montjuïc mitjançant la secció “RESERVA” de la pàgina web.
Per poder accedir-hi, cal tenir un codi d’usuari i una contrasenya personal autoritzada:
- Si ets soci: El codi d’usuari inicialment és el mateix nombre de soci. Un cop connectat, el mateix programa permet donar un nou nom d’usuari per poder usar-lo en endavant. La contrasenya personal inicial li ha estat enviada al correu electrònic que consta a la base de dades del Club com a associat al seu número de soci. Si no l’ha rebut o no la recorda, pot demanar al propi programa que li enviï una nova contrasenya al correu que informarà a la sol·licitud. Si a les dades del Club no consta correu o aquest és diferent, no es podrà accedir fins que s’hagi corregit l’anomalia, i per a això serà necessari contactar directament amb les oficines del Club.
- Si no ets soci: Els no socis també podran registrar omplint el formulari corresponent. Aquest registre només autoritzarà a fer reserves d’instal·lacions però sense tenir consideració de soci.
A la primera línia surt una petita bola del món que en prémer mostra les opcions d’idioma de presentació. En l’apartat de reserves apareixeran els documents PDF amb la normativa per a la formalització de les mateixes i qualsevol altra informació relacionada.
Reserves per telèfon
També pots llogar espais esportius al Club trucant al telèfon 93 331 82 88 o presencialment a les oficines del Club.
Condicions de generals l’aplicació de reserves
Condicions generals de l’app playtomic, comisions i abonaments
Com ja sabeu la nova aplicació del CNM, Playtomic, facilita l’accés a la informació de pistes disponibles per a jugar i reservar. Una eina simple i única que permet connectar el nostre club amb milers de jugadors de pàdel i tennis. Les reserves realitzades a través de Playtomic són confirmades i pagades en el moment.
La nostra aplicació carrega una comissió de servei de 0,29 € als jugadors per cada transacció feta a través de l’App i queda clarament reflectida en el pagament com «Comissió de servei Playtomic» perquè els jugadors sàpiguen que no és un increment de preus del club.
Una comissió dirigida a la millora constant per a oferir la millor aplicació del mercat als nostres socis però també per a accelerar la digitalització del nostre club.
A continuació volem resoldre alguns dels dubtes que poden sorgir sobre aquestes noves mesures:
Quins productes estan subjectes a comissió de servei?
La comissió s’inclou tant reserva com en partits anivellats de l’app de Playtomic dins d’Espanya.
Comissions i divisió de pagament en la reserva de pista: Si es tracta d’una divisió de pagament, cada jugador pagarà la seva part corresponent de la reserva més la comissió de servei de 0.29€.
Exemple: Si la pista val 16€ i la dividim entre 4 jugadors, cadascun d’ells pagarà 4€ + 0,29€ de comissió de servei = 4,29€/persona.
Comissions i pagament proporcional en un partit anivellat: Si es tracta d’un partit anivellat, cada jugador pagarà la seva part corresponent del partit, com succeïa abans, més la comissió de servei de 0.29€.
Com afecta això als preus del club?
Els preus amb comissió agregada es mostraran a tot arreu, tant en l’aplicació com a la zona de reserves de la web del club. Tots els preus han d’incloure la comissió.
Aquesta és una decisió que es va prendre per a tractar de mitigar l’impacte que una comissió podria tenir en els jugadors.
Com afecten les comissions als productes ‘Extra’ i/o als descomptes?
Les comissions es calcularan tenint en compte els extres.
Per exemple, els jugadors podrien voler reservar una pista que costa 10 € i el lloguer d’una pala que costa 5 €. La comissió s’aplicarà al total. Si tenim una comissió del 0,29€, llavors el total serà:
10 de la pista + 5 € del lloguer de la raqueta = 15 € + 0,29 comissió = 15,29€
Comissions i descomptes: Les comissions es calculen sobre el preu final del tiquet. Això és Cost de la pista + extres – descomptes.
Vegem un exemple: 10 € de la pista + 5 € del lloguer de la raqueta = 15 € – 5 € del descompte = 10 € + 0,29 € = 10,29 €
Cal tenir en compte que si un tiquet té un valor de 0€ per qualsevol raó, (descomptes, promocions, preus personalitzats), la comissió no serà aplicada.
Com afecten les comissions els preus personalitzats del meu club?
Les comissions sí que s’aplicaran als preus personalitzats. S’aplicaran a qualsevol preu que sigui diferent a 0€.
Com afecten les comissions als diferents mètodes de pagament?
Les comissions no s’aplicaran pel mètode de pagament ‘Pagament en el club’ (Efectiu, ofertes, Abonament del Club). Per a qualsevol altre mètode de pagament se seguiran les normes establertes.
Com afecten les comissions als diferents tipus de bons?
Les comissions no s’aplicaran en les recàrregues de bo (ni en el Bo de Playtomic ni en el Bo del Club). Sí que s’aplicaran quan un jugador pagui una pista (sigui en una reserva o en un partit anivellat) amb el Bo de Playtomic, però no afectarà el Bo del Club.
Què succeeix amb les comissions si una reserva o partit es cancel·len?
Si una reserva o partit queden cancel·lats, es retornarà la comissió als jugadors que formaven part en la mateixa forma de pagament.
Com afecten les comissions a la facturació mensual del meu club?
Les comissions no es reflectiran en la facturació mensual del club. Les comissions s’emmagatzemen com a part del procés de pagament.
Com evitar pagar la comissió de gestió?
Fent ús dels »Bono Montjuïc» que s’ofereixen a l’app i que estaran exempts d’aquesta comissió.
Existeixen tres tipus de Bono Montjuïc per pagar la llum de les pistes:
- • 20€ amb 2€ de regal.
• 50€ amb 5€ de regal.
• 75€ amb 10€ de regal.
Condicions de reserva de pistes de tennis, padel CNM, Let’s padel, frontó i pickleball
Quan puc fer una reserva?
PISTES CNM >
SOCIS, poden reservar a les pistes amb 7 dies d’antelació i les franges horàries es van obrint a mesura que arriba l’hora de la franja
NO SOCIS, poden reservar amb 5 dies d’antelació i les franges horàries es van obrint a mesura que arriba l’hora de la franja.
PISTES LET’S PADEL >
SOCIS i NO SOCIS, poden reservar a les pistes amb 7 dies d’antelació i les franges horàries es van obrint a mesura que arriba l’hora de la franja.
Fins quan puc cancel·lar una reserva?
SOCIS i NO SOCIS poden cancel·lar una pista fins 24 hores abans sense cost sempre que hagin pagat amb bo Montjuïc. En cas d’haver pagat amb targeta o bo Playtomic, s’aplica una comissió (Playtomic) de 0,25 a partir de un hora d’haver fet la reserva.
A partir de 24 hores abans de la reserva no es podrà fe cap cancel·lació. En cas de poder justificar la raó de la cancel·lació es podrà fer trucant a les oficines, i enviant un justificant.
Per mantindre l’equilibri i la rendibilitat de les pistes es prega procurar no cancel·lar les reserves habitualment just 24 hores abans donat que això es un perjudici per la resta de possibles jugadors. En cas de convertir-se en una pràctica massiva, el club es reserva el dret de canviar el temps mínim de cancel·lació per evitar perdre possibilitats d’ús.
Que passa amb la meva reserva en cas de pluja?
En cas de pluja el club valorarà l’estat de les pistes segons el seu criteri i cancel·larà les reserves fetes amb el retornament dels diners al mètode de pagament amb el que es va fer la reserva. En cas de ploure durant el joc, si s’abandona la pista amb mes del 50 % del temps del joc esgotat, no es retornaran els diners.
Com puc sortir o fer un canvi a un partit públic de Playtomic?
Contactant amb les oficines per telèfon o mitjançant el xat de WhatsApp del grup oficial de PADEL, pots unir-te a través d’aquest enllaç > https://chat.whatsapp.com/I2M7McBdEBx1KGGEsuAoz9
Com funciona el pagament de les reserves?
Tots els socis tenim aplicat pagament dividit. Es a dir no poden reservar una pista i pagar-la tota. En cas de que faltin jugadors o estiguin i no hagin pagat al cap de dues hores del final de la reserva es carregarà sobre el medi de pagament per defecte el cost de la resta de l’import de la reserva a preu de públic en cas de no ser soci o que alguna plaça estigui buida. En cas de ser un soci que no hagi fet el seu pagament se li carregarà al creador de la reserva l’import corresponent de la plaça de soci no pagada.
A qui m’haig de dirigir si tinc una incidència amb una reserva?
En cas d’incidències contacta al telèfon de les oficines xat de WhatsApp del grup oficial de PÀDEL, pots unir-te a través d’aquest enllaç > https://chat.whatsapp.com/I2M7McBdEBx1KGGEsuAoz9
Si he fet una reserva i no puc jugar, com puc sortir del partit?
Actualment, l’app no permet sortir d’un partit si has fet una reserva, està en estudi; en aquest cas, s’haurà de cancel·lar la pista i un dels altres 3 jugadors haurà de fer la reserva i incloure als altres.
Puc fer una reserva si no tinc l’app Playtomic?
Si, si no tens l’app, podràs fer una reserva presencialment al club pagant amb targeta les oficines, però et recomanem que et registris i ho facis per l’aplicació perquè és més àgil en tots els sentits.Quan puc fer una reserva?
Normes i condicions d‘us de pistes de Tennis, padel CNM, let’s padel, Frontó i pickleball
Per tal de garantir la igualtat entre tots els usuaris siguin socis com no, s’ha de complir amb una sèrie de normes establertes per la directiva del club. L’incompliment d’aquestes normes serà motiu de sanció a l’usuari. El club es reserva el dret d’admissió i de fer seguiment del compliment d’aquestes normes tenint potestat per demanar identificacions de qualsevol classe per fer les comprovacions oportunes i poder emprendre les sancions oportunes tant a socis com no socis.
- Fer un mal ús de les pistes (cops als vidres, xarxes, proteccions, etc..).
- Deixar residus fora de les papereres habilitades.
- Entrar a jugar a una pista sense cap reserva.
- Jugar a un altre esport a dintre d’una pista.
- Incloure altres jugadors socis que no jugaran per tal d’evitar pagar el preu corresponent en cas de no ser 4 jugadors. En cas de voler jugar dues persones, les dues places lluïres es cobraran de forma automàtica al creador de la reserva en el seu mitjà de pagament amb el qual va fer la reserva.
- Jugar sense samarreta.
- En cas de no ser soci, posar altres jugadors socis que no jugaran i suplantar la identitat.
- En cas de ser soci i jugar amb jugadors no socis, fer ús de perfils d’altres socis per tal de no pagar el preu corresponent.
- Jugar més temps del reservat encara no hi hagi cap reserva a darrere. Com a cortesia es podrà jugar fins a 15 min més si no hi ha cap reserva a darrere. En cas de voler jugar més temps, caldrà fer una nova reserva.
Limitació en la quantitat de partits diaris establerts pel Club (Normativa aplicable només a socis i a les pistes CNM de pàdel)
1. No està permès jugar dos partits dins de la mateixa franja horària. (S’entén com a franja horària > demà fins a les 15.00h i tarda a partir de les 16.30h)
2. No està permès tenir una reserva i inscriure’s en un partit obert en la mateixa franja horària
3. Excepcions:
- a) Lesió d’un jugador en pista, es comunicarà a la recepció qui és el jugador substitut dels quals hagin jugat en el torn anterior.
- b) Retard d’un dels jugadors; es permet durant mitja hora que un jugador dels horaris anteriors supleixi el retard del jugador afectat. Si el retard es preveu superior a mitja hora, ha de notificar-se abans de l’inici del partit en recepció informant quin jugador serà el suplent. El mateix cas que absència notificada als jugadors amb poca antelació.
- c) Lesió prèvia al partit dins de les últimes 24 hores abans del partit; es tractarà de la forma anteriorment exposada. Es notifica a la recepció via presencial o per whatsapp per a sol·licitar la cancel·lació de la pista.
Conseqüencies per doblar en partits sense complir la normativa (Normativa aplicable només a socis i a les pistes CNM de pàdel)
1. A aquell soci/sòcia que dobla per no complir amb algun dels casos anteriors, se li suspendrà immediatament la condició de soci pel termini d’un mes, amb les següents implicacions:
- a) En estar suspès com a socis se li donarà de baixa de tots els partits en els quals estigui apuntat com a tal, amb el consegüent perjudici als jugadors d’aquests partits.
- b) Podrà seguir jugant al club però amb condicions de no soci.
- c) Podrà seguir jugant amb els equips si està inscrit en algun d’ells.
- d) Per accedir a la resta d’instal·lacions haurà de pagar una entrada de dia com a no soci
2. Si el soci o sòcia doblega usant un perfil d’un altre soci, serà suspès de la condició de soci per un període de tres mesos. Per a tornar a recuperar la seva condició, es mantenen les condicions descrites en els apartats 1 i 2. La Junta Directiva es reserva el dret de sancionar per un mes, en primera instància (sense reincidència) al soci que ha permès l’ús del seu perfil a la persona que ha doblegat.
3. Per a recuperar la condició de soci en finalitzar la sanció, ha d’estar al corrent de les quotes (la sanció d’un soci no eximeix del pagament de les mateixes) i abonar en administració el pagament de l’import corresponent a les pistes de més que hagi utilitzat de la forma anteriorment comentada.
4. La doble sanció d’un soci o sòcia podrà comportar la seva expulsió definitiva del Club i en conseqüència de qualsevol equip en el que estigués inscrit, de forma definitiva.