EL CLUB NATACIÓ MONTJUÏC DONA UN SALT DE QUALITAT

Barcelona, 11 de gener de 2021

El CN Montjuïc ha arribat a un acord amb la Fundació Damm per la venda dels terrenys de l’antic camp de pràctiques de golf.

L’acord, signat el passat 23 de desembre, suposarà una important injecció econòmica que servirà per sanejar les finances del club i impulsar-lo com un referent de l’esport a la ciutat de Barcelona.

Tenir al costat la ciutat esportiva de futbol de la Fundació Damm suposarà una companyia de luxe i una aliança entre dues entitats esportives de referència que es pot estendre a més àmbits.

La ciutat esportiva que aixecarà la Fundació Damm està prevista per inicis del 2023. Les noves instal·lacions tindran una superfície de 30.000 m2, distribuïts en dos camps de futbol 11, un dels quals es podrà dividir en dos camps de futbol 7, i dos edificis. L’edifici principal acollirà les oficines del CF Damm, a més dels Serveis Mèdics, gimnàs, vestidors del camp principal i una sala d’estudis, per tal de donar continuïtat a la formació acadèmica dels jugadors i les jugadores. En el segon edifici, situat entre els dos camps de futbol, s’hi ubicaran més vestidors i les graderies, amb una capacitat de fins a 550 espectadors, i una àrea de restauració de 100 m2.